(Android) Toddler learning games for kids: 2,3,4 year olds juksekoder for mange edelstener
Mar 16, 2022 7:38:47 GMT -5
Post by samtiodometro on Mar 16, 2022 7:38:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toddler learning games for kids: 2,3,4 year olds ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toddler learning games for kids: 2,3,4 year olds IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Toddler learning games for kids: 2,3,4 year olds 2022 version ▞▞▞
Min pjokk har det gøy og lærer.
Veldig trygt og sunt for barnet mitt, og det er veldig veldig bra
så bra for småbarn
Beste barnespill
Det ville vært fint om det var flere gratis spill
Slutter å jobbe
Leo's Fortune Petualangan vaf
Dette spillet er enkelt for min toåring å navigere, han elsker å leke og lære med denne appen i timevis er rett og slett flott
Dette spillet er kjempebra.
Hei, jeg valgte bort abonnementet før gratisuken, men kortet mitt ble belastet, kan du hjelpe meg med å reversere beløpet
Hei. Hvis du har svart på e-posten min, er spillet fortsatt ikke låst opp, noe som bør være før 12. mars.
Så bra
Utmerket
mange spill
Jeg har dette spillet på telefonen min og abonnerer på barnebarnet vårt. Vi har nettopp kjøpt ham et nettbrett til huset vårt, og det lar meg ikke abonnere på kontoen hans. Han er på familielenken vår. Det forteller meg at en voksen må fullføre denne overgangen fra profilen sin. Ikke sikker på hvordan du fullfører det fra profilen min? Han elsker dette spillet og vil gjerne ha det på nettbrettet sitt for å få åpnet alle spillene
Utmerket læringsapp
holder henne underholdt og hun lærer mye
Umulig å låse opp innholdet. Mislykkes hver gang jeg prøver å abonnere!
2 åring elsker dette spillet
Ikke lære småbarn for avansert, de lærer bare å snakke og ustandardiserte Vil også avbryte påskriften min
Super
bra spill
morsomt å spille
Småbarnet mitt koser seg masse
Jenta er alt i dette.
Min 2 år gamle baby elsker denne appen så mye!
Min to år gamle sønn elsker absolutt denne appen, han elsker den så mye at vi til og med lastet ned et par andre Bebi-familieapper. Men han er lei av å spille de samme spillene. Jeg føler sterkt at det burde være en bedre/enklere prosess for å låse opp nye spill annet enn å betale. De bør gi barna en sjanse til å låse opp spillene på egenhånd. De er gode læringsspill, men jeg skulle ønske det var mer vi kan gjøre for å forstå appen fullt ut.
barnebarnet mitt elsker det
Datteren min elsker det.
Toddler learning games for kids: 2,3,4 year olds Oktatójátékok yybb
Min pjokk elsker spillet, men det er nesten umulig å kjøpe av en eller annen grunn. Nettopp oppdatert og det står at jeg må fullføre kjøpet til slutten. Når jeg gjør. Du kan ikke engang legge spillet til familiebiblioteket. Elsker at hun elsker det, men hater bøylene du må hoppe gjennom for å få spillet. SMH.
Appen lastes ikke inn
veldig bra og nyttig for barn
Bra 👍
Rått
Flott app.
SMART OG VELDIG VELDIG BRA FOR BARNA MINE
Okei
Abonnementet mitt ble refundert, og jeg kan ikke komme inn i appen uten en uendelig lasteskjerm. Hva skjedde med appen?Jeg har avinstallert det mange ganger nå?
Flott for datteren min!!
Vær mye bedre hvis du hadde flere gratis spillperiode, de vokser ut av dem så fort, og jeg tror ikke et års abonnement eller bare en måned er verdt det
Babyen min elsker disse spillene ... håper laget ditt kan lage flere spill.
Barnet mitt likte spillet, men det sluttet å fungere over natten, antar jeg på grunn av den nye oppdateringen. Skuffende.
bra spill
Beste spillet jeg noen gang har sett
Det er en god spillapp for min pjokk
Utmerket app for barn
Jeg jobbet med teknikerne for å finne problemet med spillet. Jeg gir en 5-stjerners rangering fordi jeg de hjalp meg med å løse det økonomiske problemet også. Takk Bebi for teknisk støtte 😊
Toddler learning games for kids: 2,3,4 year olds Eğitici etx
Innhold er fortsatt låst etter at jeg har abonnert! Jeg setter Ed opp for 1 ukes prøveversjon, og alt innholdet ble låst opp i 2 eller 3 dager. Nå er plutselig noen av varene låst igjen og de 7 dagene er ikke ute ennå!
3 åringen elsker det
Først kom spillet med få alternativer.. ble bedt om å gjennomgå for å låse opp..n nå er nesten alle spill låst...forstår ikke denne delen.
det er så mye å gjøre med læring