Post by samtiodometro on Mar 16, 2022 7:26:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Lost Treasure Lite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Lost Treasure Lite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver VIP-status ▞▞▞
▞▞▞ The Lost Treasure Lite 2022 version ▞▞▞
jeg elskede det
Shooting World - Gun Fire Спортни gyi
God historielinje! Ret udfordrende!
Jeg elsker dig😎😎😎🙂
Fantastisk 👌
Godt langt spil ikke for let ikke for hårdt. Elskede det
Kunne lide spillet. Grafik er fantastisk! Jeg ville have elsket det endnu mere, hvis jeg ikke var nødt til at købe et andet spil for at blive ved med at spille andres bræt.
Køb ikke spillet.
Okay
Gooooooood gaaaaaammmmmmmeeeeee 🥰🥰🥰🤣🤣🥰🥰🤩🤩🤩🤩🤩🤩 elskede det meget 😘😘😘😘😘😘😘😘🙂💘💝💖💗💓💞💕💌❣💔❤🧡💛💚💙💜🖤💟💫💍💍💍 💍👑👑👑👑👑
Dårligt spil. Totalt spildtid
så dårligt spil
💖💝
Prøver
Masthai
Tatti spil
Meget super....
KARTHIK.M.V
تتحمل وبعد ماتنتهي ترجع تتحمل مرة ثانية انا سماطتلي هذي اللعبة من تكرح
Endnu et godt puslespil. Nogle er meget mere komplicerede end andre og forsøger igen at huske, hvor hvert spor passer. Til tider lidt frustrerende, men alt i alt var det nogle fornøjelige timer! Vil helt sikkert købe den næste rate!
Meget ulækkert spil, fordi jeg køber indgangen til rummet, det vil være en del af dette spil eller hvad, spild af tid og data.
Det allersidste puslespil gjorde mig svimmel, men jeg nød at spille et spil, fordi det ikke var tommel-mashing-vanvid. Måske vil det forbedre min hukommelse en lille smule, hvis jeg prøver at huske, hvor jeg skal matche spor og genstande til deres korrekte placering. Og dette spil er mere skånsomt for mine ryes end det sidste spil, jeg prøvede. Indtil det sidste puslespil, tænkte jeg, at jeg ville blive permanent skæv i øjnene efter den bevægelige linje, der knap var synlig. Giv 5 stjerner, hvis det gøres mere udtalt, så jeg kan spille igen.
What the hale is dis game whan I'm going to the shape hi sade pay naw jeg tænder den ikke
Det er dårligt spil. Installer ikke dette spil. Det siger, at betale til 250rupee
Spillet var meget vidunderligt og fremragende grafik
Det værste spil nogensinde gud lover.. spild af data gutter tro mig, der er ingen hints gratis.. hvordan kan vi spille spil uden hints.. ikke godt.. Jeg er bare ikke interesseret i at give 1stjerne også.. Jeg gør' Jeg ved ikke, at folk siger, at en god app er...
HJERNE. ERFARINGER
The Lost Treasure Lite Puzzle wwzf
udfordrende
super
Forbløffende vidunderlige så ikke et spil som dette
Kunne slet ikke lide det, da gåderne var meget svære og gav ingen mening
Elsker at finde skatte, nyd dette spil
Dumt spil nogensinde! Installer ikke dette spil. Det stinker mig meget😤😤 når jeg prøver at se video (på annoncen) for at finde et fingerpeg, står der at for at betale 85ruppes!!
interessant SPIL
Godt gameplay Jeg nyder dette takket være holdet
Jeg var lidt utilfreds med spillets længde og betalte for hele spillet og tilføjelser for kun at have fuldført det inden for en dag! Der er brug for flere niveauer....